در سال 1399 در شركت پالايش نفت بندرعباس با رعایت و توجه به استانداردهای ایمنی 17 ميليون و 669 هزار نفر- ساعت كار بدون حادثه انجام شد.
 در سال 1399 در شركت پالايش نفت بندرعباس با رعایت و توجه به استانداردهای ایمنی 17 ميليون و 669 هزار نفر- ساعت كار بدون حادثه انجام شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۸۱۴
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، در سال 1399 در شركت پالايش نفت بندرعباس با رعایت و توجه به استانداردهای ایمنی 17 ميليون و 669 هزار نفر- ساعت كار بدون حادثه انجام شد.

با ارزیابی های عملکرد سال گذشته، از ابتدای سال 99 تا انتهای آن با حفظ و رعايت نكات ايمنی، اين شركت موفق شد عملكرد 17 ميليون و 669 هزار نفر- ساعت كار بدون حادثه را در واحد های عملیاتی پالایشگاه ثبت كند.

مدير بهداشت، ايمنی، محيط زيست و پدافند غير عامل شركت پالايش نفت بندرعباس با بيان این مطلب و اشاره به تاکید بر اجرای صبورانه فعاليتها، كنترل، هوشياری و رعايت قوانين و استانداردهاي لازم در پالایشگاه گفت: در سال 99 به منظور پيشگيری از خطر و حفظ ايمنی 3334 مورد پايش های دوره ای بهداشت حرفه ای و محیط از واحدهای عملياتی، كارگاه ها، انبارها، محوطه های آزاد و همچنين 1852 مورد اندازه گيری فيزيكی و شيميايی عوامل زيان آور در واحدهاي عملياتی و غير عملياتی صورت گرفت.

 محسن قضاوتی افزود: با اشاره به اينكه عامل 90 درصد از حوادث، خطای انسانی و توجه نكردن به قوانين ايمنی است گفت: حفظ نيروي انسانی با اجرای قوانين ايمنی در اولويت قرار دارد و آموزش پذير بودن و انتقال آموزشها به همراه تجربه به ديگران از وظايف مهم در صنعت نفت است.

 وی بیان داشت: در سال 1399 به منظور آموزش موارد HSE و و پدافند غيرعامل و افزایش آگاهی نسبت به عوامل حادثه ساز، 28 هزار 204 نفر – ساعت برای کارکنان رسمی و 14 هزار 17 نفر - ساعت نیز برای کارکنان پیمانکاری کلاسهای آموزشی برگزار شد.

 قضاوتی با بيان اينكه صنعت نفت صنعتی حساس است كه در هر لحظه امكان خطر و بروز حادثه وجود دارد گفت: سال گذشته به منظور توانمند سازی و ارتقاء آمادگي كاركنان ، افزايش توان عملياتی و قدرت تصميم گيری در شرايط اضطراری ، شناسايی نقاط قوت و ضعف و ارزيابي عملكرد، 15 مانور HSE و 34 تمرين آتش و 8 رزمایش میدانی و مشترک در شركت پالايش نفت بندرعباس برگزار شد.

وی با اشاره به این که ایمنی در شرکت پالایش نفت بندرعباس با توجه به اهمیت آن و تاکیدات صورت گرفته در این مبحث به فرهنگ سازمانی شرکت تبدیل شده است، تاکید کرد: مبحث ایمنی در همه پالایشگاه ها به عنوان یک الزام مهم مطرح است اما در شرکت پالایش نفت بندرعباس علاوه بر اقدامات مستمر كنترلی و پايش فعاليت ها مطابق با الزامات ايمنی، فعاليت های شاخصی از جمله پایش و بازدید مستمر کنترلی از واحد های پالایشگاه، تجزیه و تحلیل شبه حوادث، برگزاری منظم جلسات ایمنی (HSE MEETING) در هنگام تعمیرات اساسی، انجام مطالعات hazop واحدهای عملياتی و پروژه های ارزيابی ريسك شغلی بر مبنای JSA و JHA نیز اجرا می شود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها